Hey hunnies. Det er mandag, og I fortjener en lille opmuntring <3 Jeg skrev for et stykke tid siden, at I snart kunne se frem til et DIY-projekt. Og her… [Læs videre]
Tag: skønhed
Jeg har besluttet mig for at prøve noget nyt. Efter tre måneder med speciale hvor jeg stort set ikke har haft makeup på, synes jeg der skulle ske et eller… [Læs videre]
Åh, de overspringshandlinger. Vi kender dem alle sammen og er alle sikkert hoppet i med begge ben og foretaget sådan en djævelsk overspringshandling på et eller andet tidspunkt i vores… [Læs videre]


